1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

MERINO WOOLY – este denumirea comercială a SC NEXTSOFTDATA COM SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social in Floresti, str. Avram Iancu nr 408, ap. 39, număr de ordine în Registrul Comerțului J12/4037/2020 , cod unic de inregistrare fiscala 43417657.

Vanzator – societatea comerciala Nextsoftdata Com SRL

Cumparator – persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoane juridice sau orice entitate care isi face un Cont in Site,  efectueaza o Comanda pentru unul dintre produsele comercializate in Site, telefonic, pe pagina oficiala din retelele de socializare sau in alte medii asociate Vanzatorului.

Client – persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Merino Wooly(telefonic, electronic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Merino Wooly si acesta si care poate necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii

Cont – sectiunea din site formata dintr-o adresa de email si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul acestuia in site (comenzi, facturi, adrese de livrare, etc)

Site – adresa web www.MerinoWooly.ro si subdomeniile aferente

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si/sau Servicii de pe site.

Avans – Procent intre 5-100% din valoarea comenzii, perceput in cazul comenzilor cu specificitate dictata de cumparator, a importurilor de produse care nu sunt in stoc permanent sau a unor modificari ale produselor de baza (solicitate de client).

Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a comenzii.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre vanzator si cumparator care nu necesita prezenta fizica a niciuneia dintre parti. Acesta se considera incheiat in momentul confirmarii de catre Vanzator a comenzii prin confirmarea disponibilitatii produsului.

Continut – Toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic, inclusiv continutul oricarui email trimis Cumparatorului de catre Vanzator prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant. Continutul siteului include datele referitoare la Vanzator, detalii de contact sau de identificare juridica.

Newsletter – Mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv prin posta electronica (email, SMS) asupra Bunurilor si serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Merino Wooly Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1 Prin inregistrarea unei comenzi de site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic/email) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin email/telefon/SMS.

2.2 Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea automata a Comenzii. Acceptarea comenzii si incheierea contractului la distanta se face prin transmiterea unei notificari de confirmare comanda prin email sau telefonic de catre un operator al Vanzatorului.Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil.

2.3 Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau serviciilor din Comanda. In cazul modificarii cantitatii de Bunuri si/sau Servicii din Comanda, va anunta Cumparatorul la adresa de email sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata daca este cazul. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

2.4 Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in nici un fel de context. Includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, nu sunt permise.

Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin achizitia bunului/serviciului.
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin configurarea Bunurilor si/sau Serviciilor si utilizarea butonului Comanda.

2.5 Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul primirii de catre cumparator de la vanzator, prin intermediul postei electronice/sms/telefonic notificarii de expediere a comenzii. Confirmarea va fi transmisa fie prin email, fie telefonic. Prin urmare, contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS si/sau telefonic a notificarii de expediere a Comenzii.

2.6 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta si fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

2.7 Informatiile prezentate in site, precum preturi, stocuri, sunt considerate Oferte. Prin plasarea unei comenzi, cumparatorul accepta oferta, insa incheierea contractului la distanta se va face cum este indicat in pct 2.4

2.8 Factura proforma este fie documentul primit de cumparator pe email dupa plasarea comenzii in site, fie documentul transmis manual de catre un operator al magazinului. Factura proforma nu este un document fiscal si nu tine loc de factura fiscala care se livreaza fie impreuna cu coletul, fie prin email dupa expedierea comenzii.

2.9 Notele de transport (awb-uri sau avize de expeditie) sunt documente care insotesc coletele livrate prin curier rapid sau curier propriu. Ele nu reprezinta documente fiscale si nu tin loc de factura fiscala.

2.10 Certificatele de garantie (unde este cazul) insotesc produsele in momentul livrarii. In caz contrar, poate fi apelat departamentul de relatii cu clientii pentru informatii suplimentare.

2.11 La cererea expresa a clientului (unde este cazul) se emit certificate de conformitate, calitate si trasabilitate, in functie de specificatiile producatorului/importatorului.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1 Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator. Prin plasarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare pe care Vanzatorul o propune. Pentru motive justificate se poate restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului la plasarea unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, cu prezentarea motivelor care au dus la aceasta decizie.

Pentru motive justificate Merino Wooly.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Merino Wooly, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2 Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea Contact din site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru acestea.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Merino Wooly isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4 Merino Wooly poate publica pe site informatii despre bunuri si/sau servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de oricare alt tert cu care vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5 Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON).

3.6 In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii al Merino Wooly.

3.7 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la: comisioane de plata cu cardul sau comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care sunt percepute de banca emitenta a cardului. Responsabilitatea pentru acesta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau Serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia, descrieri de produs, specificatii, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.9 Dupa achizitionarea unui Bun sau Serviciu, clientului i se poate cere prin email inscrierea unui review legat de bunul/serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul poate contribui la informarea altor posibili utilizatori/clienti/cumparatori de pe site. Vanzatorul nu este responsabil de informatiile cuprinse in review-uri.

3.10 Produsele care nu se afla in stoc permanent, precum si cele care sunt prezente doar in cataloagele offline ale vanzatorului, pot fi aduse pe comanda speciala. Pentru acestea se va achita un avans, reprezentant intre 5-100% din valoarea bunului achiziționat. Termenul de livrare al acestora este intre 30 si 60 zile calendaristice.

4. COMANDA

4.1 Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una din modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. In cazul in care produsul nu se afla in stoc, clientul va fi informat atat in pagina produsului cat si ulterior comenzii plasate, prin email sau telefonic. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

4.2 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzi.

4.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

4.4 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese inclusiv in urmatoarele cazuri:

4.4.1 Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzaciei, in cazul platii online;

4.4.2 Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Merino Wooly, in cazul platii online;

4.4.3 Datele furnizate de catre Client/Cumparator pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

4.4.4 Produsul comandat nu exista in stoc fizic si nu poate fi adus spre livrare in timp util.

4.5 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa receptionarea retur a produselor de catre Vanzator. Produsele care se realizeaza prin impletire manuala pe baza comenzilor plasate prin intermediul siteului folosind specificatiile din comanda, nu sunt returnabile. Fiind un produs personalizat si realizat la comanda dupa specificatiile clientilor, materialul neputand fi reutilizat, se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.

Important: Impletitura manuala cu fir gros are scop decorativ, cu rezistenta mecanica redusa, fiind necesara utilizarea in concordanta cu aceste caracteristici ale materialului si ale tipului de punere in opera. Caracteristica produselor din fir netors de lana este aceea ca in mod natural produce scame, acesta nefiind un defect ci fiind specific fibrelor foarte fine de lana care intra in componenta firului, respectiv in alcatuirea produsului. Se recomanda ca ocazional aceste scame care se produc in mod natural in timpul folosirii sa fie indepartate manual (nu cu rollerul adeziv anti-scame). Intretinerea materialului se face tinand cont de natura handmade a produsului iar curatarea se face exclusiv prin procedee chimice. Imaginile sunt cu titlu de prezentare, nuantele de culoare si dimensiunile putand avea variatii.

4.6 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.

4.7 In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

5. BUNURI/SERVICII SI CLIENTI/CUMPARATORI PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

5.1 Nu se asigura drept de retragere decat pentru clientii/cumparatorii persoane fizice.

5.2 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

5.2.1 Contractele de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator.

5.2.2 Furnizarea de bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea lor pe parcursul perioadei de retragere.

5.2.3 Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar.

5.2.4 Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid.

5.2.5 Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator.

5.2.6 Furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare inseparabil amestecate cu alte elemente.

6.  FACTURARE – PLATA

6.1 Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.MerinoWooly.ro includ TVA conform legislatiei in vigoare.

6.2 Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in confirmarea comenzii, fie in email-ul transmis de catre un operator, fie telefonic de catre un reprezentat al Vanzatorului. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile/Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

6.3 Vanzatorul nu este responsabil pentru informatiile gresite de facturare transmise de Cumparator.

6.4 Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Merino Wooly in format fizic atasata coletului cu produsele comandate, sau electronic prin posta electronica, la adresa de email mentionata de Cumparator in Contul sau.

6.5 Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

6.6 Prin transmiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin transmiterea acestora prin intermediul postei electronice, la adresa de email mentionata in Contul sau.

6.7 In cazul in care aceste informatii nu va sunt transmise mai mult de 48 (patruzeci si opt) de ore prin email, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de email: merinowoolyro@gmail.com

6.8 Pentru plata prin card, datele cardului de plata al Clientului/Utilizatorului/Cumparatorului nu vor fi accesibile Merino Wooly si nici nu vor fi stocate de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizatie a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

6.9 In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

6.10 Pentru motive de securitate a Tranzactiilor, Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe site si sa nu seteze optiunea de logare automata de pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

7. AVANSURI

7.1 Avansul este cuantumul achitat de catre client in una din urmatoarele situatii:

7.1.1 Produsul comandat va intra in productie conform specificatiilor clientului.

7.1.2 Se face o comanda speciala la producator pentru produsul ales. De regula, produsele nu sunt de serie, se aduc doar pe comanda speciala, iar pentru lansarea comenzii la producator este necesar un avans.

7.1.3 Valoarea produselor depaseste limita admisa de plata cu numerar si produsul nu poate fi achitat integral curierului in momentul livrarii. Conform prevederilor legale, pragul este de 10.000RON. In acest caz, diferenta de pret va fi achitata in avans prin transfer bancar.

7.2 Cuantumul avansului in toate situatiile prevazute la punctul 7.1 variaza in functie de natura produsului si valoarea acestuia intre 5-100% din valoarea totala.

7.3 Plata catre Merino Wooly se va face prin transfer bancar, pe baza unei facturi proforme transmise de catre un operator al Site-ului sau pe baza facturii proforme receptionate in urma unei Comenzi plasate in site. In cazul facturii proforme emise automat in urma Comenzii in Site, este recomandat sa asteptati confirmarea telefonica sau prin email din partea unui reprezentant al Merino Wooly.

7.4 Factura proforma nu reprezinta o obligativitate a Site-ului pentru disponibilitatea produsului, nu reprezinta o confirmare a comenzii sau acceptarea contractului la distanta. Ea are rol orientativ si nu are valoare fiscala.

7.5 Imediat dupa efectuarea transferului, se va emite o factura fiscala de avans care va va fi transmisa de catre un operator al Merino Wooly prin email.

7.6 Termenul de livrare pentru bunurile comandate prin achitarea unui avans difera in functie de producator, tara de origine a produselor si de circumstante independente de Site. Un termen de livrare aproximativ va poate fi oferit pe baza cererii de oferta de catre un reprezentant al Site-ului.

7.7 Se accepta o abatere de 14 zile fata de termenul estimat initial. Aceasta nu implica retragerea din contract sau anularea acestuia.

7.8 Pentru intarzieri de livrare mai mari de 14 zile, Clientul/ Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, fara penalizari si fara a-i fi imputate despagubiri. Rambursarea avansului se va face in maximum 10 zile de la notificarea retragerii in contul din care a fost facut transferul initial.

7.9 Fata de politica de retur, asa cum este ea prezentata in Site la adresa:
https://merinowooly.ro/politica-de-retur-a-produselor-din-lana-impletita/ , retragerea din Contract dupa achitarea avansului se poate face doar in conditiile stipulate la punctul 7.8 atat de catre clienti persoane fizice, cat si juridice.

7.10 Produsele achitate cu avans aflate in situatiile de la punctele 7.1.1 si 7.1.2 se considera ca intra sub incidenta Art 16, punctul d din OUG 34/2014 cu modificarile legii nr 157 din 22 iunie 2015: furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar si sunt considerate produse la care nu se poate invoca dreptul de retur.

8. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

8.1 Proprietatea asupra bunurilor va fi tranferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului. Conform Art. 20 din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, Riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.

9. RASPUNDERE

9.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezulat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

9.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

9.3 Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizatii continutului si/sau la data plasarii comenzii.

9.4 Ulterior crearii Contului, utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

9.5 Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Merino Wooly, acestia fiind opozabili Clientilor/Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-lui se confirma prin bifarea checkbox-ului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

10. INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Recenzii”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

In momentul inregistrarii unei Recenzii, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Recenzii in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

10.1 sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;

10.2  sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv;

10.3    sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;

10.4    sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

10.5   sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit  produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

10.6     sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact,informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

10.7     sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;

10.8    sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre  Vanzator sau sa inscrie Recenzii care sa contina materiale de natura publicitara;

10.9     sa nu utilizeze Recenziile ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unei recenzii, va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Recenziile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a  Rating-ului general.

Cand o recenzie este semnalata de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

In cazul in care  Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie recenzii.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul Site-ului, pagina Contact. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

11.1 Nextsoftdata Com SRL certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.

Mai multe despre politica de confidentialitate pot fi citite accesand link-ul Politica de Confidentialitate

11.2  Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Merino Wooly are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

11.3 Scopul colectarii datelor este: informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea  Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea  Bunurilor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a  Bunurilor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul  Clientului/Cumparatorului. Pentru mai multe detalii, poate fi consultata Politica de Cookie-uri disponibila la adresa: Politica de Cookies

11.4 Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor   garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

11.5 Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Avram Iancu nr 408F, Ap. 39, in atentia SC NEXTSOFTDATA COM SRL va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate.

11.6 Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

12. FORTA MAJORA

12.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

12.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

13. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Merino Wooly si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.