Clienții care achiziționează produse din lâna merinos sau din lâna ecologică de pe site-ul MerinoWooly.ro au posibilitatea de a returna produsul achiziționat, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.

Procedura de returnare a produselor de tip pătură împletită cu fir gigant din lână merinos, pătura împletită cu fir gigant din lână ecologică, fular din lână merinos, fular din lână ecologică, pernă din lână merinos, perna din lână ecologică, covor din lână împletită merinos, covor din lână ecologică, culcuș (animale de companie) din lână merinos sau culcuș din lână ecologică este descrisă mai jos.

Pasul 1. Solicită și completează formularul de returnarea produsului achiziționat

Solicită acest formular prin trimiterea unui email la adresa merinowoolyro@gmail.com furnizând datele tale de contact și detaliile comenzii tale de produse din lâna împletită cu fir gigant din merino sau din lână ecologică împletită.

Completează cu atenție formularul iar noi îți vom trimite confirmarea de primire a cererii de returnare a produsului prin e-mail și după caz și telefonic.

Ne poți solicita detalii referitoare la procedura de returnare a produsului achiziționat, contactându-ne la numărul de telefon 0746.400.470 iar noi îți vom furniza pașii necesari printr-un email trimis către tine prin intermediul adresei tale de email.


Pasul 2. Pregătește coletul și trimite-l către noi

Pentru a realiza returul unui produs din lână împletită de merinos sau din lână ecologică împletită este obligatoriu să trimiți produsul, împreună cu cutia originală a acestuia, nedeteriorată, toate accesoriile primite, certificatul de garanție, o copie a facturii și formularul de returnare a produsului completat. Toate acestea trebuie împachetate corespunzător în altă cutie, nu în cutia originală a produsului, pentru a evita deteriorarea produsului returnat. Returnarea produsului va fi posibilă doar dacă se respectă termenul de maxim 14 zile de la primirea coletului până la notificarea de returnare a produsului. Costurile de returnare sunt suportate de către cumparator, conform legii.

Adresa la care trebuie să trimiți coletul (după ce ne-ai notificat) este:
Destinatar: Merino Wooly
Adresa: Strada Avram Iancu 408F, Ap. 39, Florești, Cluj

Pasul 3. Îți restituim banii

Îți restituim contravaloarea produselor din lână achitate în termen de 14 zile de la data notificării de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul din lâna merino împletită sau din lână ecologică împletită ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu să fie specificată și opțiunea pentru modalitatea de transfer a cuantumului achitat pentru comandă. În cazul în care se cere rambursarea sumei într-un cont bancar, vă rugăm să menționați IBAN-ul contului în care doriți să facem rambursarea banilor, precum și Banca la care este deschis contul. Rambursarea se va face exclusiv în contul aparținând persoanei care a efectuat plata pentru achiziția produsului din lână (merino sau ecologică) și care face returul. Rambursarea contravalorii produsului returnat nu se poate face către terți, respectiv în conturi care nu aparțin clientului.

 
Responsabilitatea față de starea produsului

Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificările Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar aceasta opțiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.

Coletele care se livrează cu opțiunea Verificare colet și care au fost recepționate de client sub semnătură, nu se pot schimba sau returna în cazul în care sunt deteriorate. Se presupune că, verificând coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului în momentul livrării prin recepționarea acestuia. Reclamațiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar în cazul în care se dorește returul produsului în cauză, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursată clientului va fi redusă cu contravaloarea daunelor.

 
Dispozitii legale

În conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014, cumpărătorul, nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau daca constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. În cazul denunțării contractului, produsul trebuie să fie în starea de la momentul vânzării, însoțit de toate accesoriile, manualele de utilizare și eventualele softuri incluse, precum și certificatul de garanție (original), iar cutia acestuia să nu fie deteriorată.

În conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe orice produs din lână merino sau lână ecologică se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractului, clientul având obligația să trimită coletul către Merino Wooly în termen de 14 zile de la data denunțării contractului, în caz contrar se poate amâna restituirea contravalorii produselor achitate până în momentul în care produsul ajunge fizic la Merino Wooly.

 
Important

Nu fac obiectul denunțării unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezintă defecțiuni din culpa cumpărătorului, precum și cele care au fost desfăcute ori ale căror piese au fost înlocuite și nici produsele nefuncționale care fac obiectul reparațiilor sau înlocuirii lor în baza garanției.

Conform art. 16 din aceeasi ordonanță, sunt exceptate de la dreptul de returnare următoarele:

– produsele al căror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

– produsele executate după specificațiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum și cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deteriorează ori se degradează rapid;

– produsele confecționate la cererea consumatorului

– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator